martes, 12 de enero de 2010

Dena 5 - Dorron 0

Tarde fría en el campo das cachizas en Dena.
valentín sacaría el siguiente 11:
Losada(c)en la portería; Manu, Marcos,Chiño y Oscar en defensa; Mediocampo para Slao, Taboas y Rea; Edgar y Fran por las bandas y Lobato en punta.
El partido comenzaría muy negativamente oara el Dorron puesto que en el primer acercamiento del Dena (minuto 4), en un saque de banda, es peinado por Slao con la mala suerte que le cae al lateral izquierdo y solo tiene que empujarla. 1-0.
En la siguente juagada (minuto 7) una doble ocasion de Lobato, muy clara que el portero local resuelve con dos paradones. En este tiempo dimos una buena sensación y se elaboraron buenas ocasiones que no se tradujeron en goles. El dena por su parte llevaba peligro en saques de banda, córners e indecisiones entre Losada y la defensa.
No se movería el marcador en la primera parte.
Yá en la segunda, el equipo dió un paso atrás y no se llegaba a portería ribal.El Dena aumentó su presión en mediocampo, lo que impedía el juego visitante.
Sobre el minuto 15 de la segunda parte, llegaría la jugada que marcaría el partido, la expulsión del Rea por protestar. El ábitro (muy casero) pitó una infraccion de Losada al borde del área que no me pareció falta.
A raiz de este hecho el Dena tendría mayor posesión y más espacios, que aprovecharía marcando 4 goles más que nos hunden en la clasificación y en la moral.
Debemos entre todos dar un giro a la situación, puesto que aún queda una vuelta entera.
El Domingo contra Noalla debe ser un aliciente para emprender el vuelo.
Ojalá sea así.

10 comentarios:

AFECCIONADO dijo...

O que non se pode son varias cousas:
Eu non sei si o entrenador o que quere e marchar pero bueno vou a dar a miña modesta opinion, empeza xogando con danislao por diante da defensa e deixa a dani no banquillo ( esto non hai que no entenda) vexo que sigue xogando Fran de interior (esto e para o entrenador, mister "Fran non corre" ou está mal fisicamente ou non lle da a gana de correr" pero a verdade e que non vai a unha, nun campo como o Dena que é bastante grande ten que xogar xente que corra senon estamos apañados). Outra cousa seguimos xogando con un dianteiro e así non vamos a ningún lado, Lobato está solo, moi solo arriba nadie o acompaña. Outra cousa e sin menosprecias a nadie, como pode ser que estén no banquillo Prego, Dani e Chalu?? están castigados... están mal fisicamente.. eu a verdade e que non entendo nada. E donde están Tomás Montoya, Yuyu, Lourenco e Tomas Abal??? Lesionados?? borranse do partido? Non queren vir mais? parece que hai pouca implicación. E xa o colmo foi meter a Chalu de Lateral esquerdo por Manu de feito pode sacar a pelota xogada de atrás pero non defende nada, chalu non é un xogador para estar no lateral e polo menos eu sempre o vin de interior e incluso de dianteiro. En fin non quero seguir falando pero solo digo que sempre dende a miña modesta opinion, sin menospreciar a nadie e que teñades sorte na segunda volta que gañando un partido de seguida ven a ilusión.
P.D. Valentín sacame a ese equipo de ahi que sei que eres capaz de facelo pero non tropeces na mesma pedra domingo tras domingo, ten que xogar xente que teña ganas, que esté implicada e que corra que Noalla e un campo grande tamén.MOITA SORTE.

Anónimo dijo...

Son xogador, e estou moi de acordo co último comentario. Ogallá tódolos comentarios fosen contructivos coma este. Pódese estar máis ou menos dacordo contigo pero nin faltas a nadie, nin dis nada fora de lugar. Gracias polo comentario

Anónimo dijo...

bueno,eu tamen son xogador,e discrepo da vosa opinion,en parte...pero opino que valentin esta buscando solucions,e hay q dicir q nos o domingo fomos individualmente ou colectivamente os culpables dos 5 goles q nos meteron e eso valentin non pode facer nada,avogo por que cada un faga autocritica e de o maximo

Anónimo dijo...

por suposto, nadie dice o contrario, creo que no comentario nin se lle esta achacando todo a valentin nin a xogadores en concreto nin moito menos. Claro que Valentin esta buscando solucions pero ó igual que os xogadores equivocase, e creo que o do primero comentario ten razon na sua maior parte. Esperemos que todolos cometarios vaian neste tipo de critica e non volvamos as andadas. Un saudo

Anónimo dijo...

O que di o primeiro comentario estou bastante de acordo con puntualizacións pero o importante e que como di o primeiro comentario e que ten que xogar xente que teña ganas de correr, gañas de sacrificarse e sobretodo xente con ilusión por xogar e con sacrificio.. moita sorte o domingo

Anónimo dijo...

pois eu non estou dacordo, para min o domingo sacouse o que eu considero que e a mellor defensa que temos e que este ano ainda non se vira, fontan e manu nos laterales e chiño e oscar centrales, con danislao escachando rivales xusto por diante da defensa que para min e donde mais rinde, esa e no meu gusto a mellor defensa, ou tamen si estuvera tomas abal por oscar tamen me valia, no caso de fran si que estou dacordo en que fran non corre, eu creo que por falta de fisica, pero fran nesa banda como lle caia o balon podecha liar e aparte de poñer centros precisos ten moi bo tiro, que eu penso deberian aproveitar mellor nas faltas, estou dacordo en que lobato solo arriba esta moi solo, eu no partido contra o dena optaria por adelantar a taboas mais, na banda dereita eu dos que abia casi pondria a chalu antes que a edgar, porque a edgar ultimamente non lle sale nada e chalu tamen ten bo tiro e bo regate, unha pena que non estuvera dani lobato para a banda dereita. a ver domingo si co inicio da segunda volta se empeza a gañar. suerte chavales e entrenade que con entrenamiento e como se mellora. e na defensa non andedes a pasar o balon, como si ai ke mandala o monte, e losada igual.

Anónimo dijo...

HAY QUE PEDIRLLE O COCELLEIRO QUE VOTE UNHA MAN PA REPARAR O MURO QUE TIROU O VENTO

Anónimo dijo...

http://www.lavozdegalicia.es/pontevedra/2010/01/16/0003_8230441.htm

Anónimo dijo...

suerte el domingo y a darlo todo que ya toca ganar.Un saludo y abisar si cambia el dia de entrenamiento XD pa los que no vamos.

Ay que confiar aun queda toda la segunda vuelta.(adrian)

Anónimo dijo...

que muro caeu logo? e eso aora quen o paga?